litenfialotta

Vardag och verklighet

Kategori: Allmänt

Nu har vi varit hemma i snart en vecka och jag börjar sakta men säkert landa i vardagen och dess rutiner igen. Vi har haft det helt underbart, jag lovar att lägga upp en massa bilder från resan så småningom, jag kollade igenom kameran här om dagen och de visar sig att vi under de två veckor tog över 600 bilder, så jag har en del att gå igenom!
 
Att åka från 34 grader och sol, för att ett dygn senare komma hem till 10 minusgrader var väl kanske inte riktigt vad vi hade räknat med. Någonstans tror jag att vi båda hade hoppats på att våren sulle vara kommen vid det här laget. På nyheterna här om dagen sa dom att vi vid denna tid förra året hade 20 plusgrader ute, så det kan inte ha varit en helt naiv förhoppning. Men ska jag vara helt ärlig så gör det inte så mycket att det är griskallt ute, vi har ju trots allt fått vårat avbrott och kommer kunna leva på det fram tills dess att våren gör entré!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: