litenfialotta

Underbara helg!

Kategori: Allmänt

Vilken underbar helg det har varit!! Kallt, klart och strålande sol, det blir inte mycket bättre än så! Det blir något magiskt över landskapet när rimfrosten lägger sig på träden, det är så otroligt vackert! Helgen har i vanlig ordning sprungit förbi, men det har varit en väldigt mysig helg.
I fredags gjorde jag någonting som jag är lite stolt över, efter att ha släppt av Kenny hos en kompis så gick jag till gymmet, helt själv en fredagkväll! Jag var hyfsat ensam i lokalerna! Jag körde min timme som vanligt, och det gick hur bra som helst, jag känner redan att det går lättare och lättare för varje gång!
I lördags försökte jag att vara ute så mycket som möjligt med tanke på det helt underbara vädret! Nog för att 20 minus är lite i det kallaste laget, men jag tycker om när det biter lite i kinderna! Jag och Kenny tog en promenad längst Tullinge Strand i solen. Det var hur mycket folk som helst ute på isen över Tullinge sjön. Resten av lördagen spenderade vi sen i bilen, Skövde tur och retur stod på schemat. Liiite långt för en eftermiddag/kväll om du frågar mig. Vi åkte från stan runt kl 14 och kom hem igen vid 22... väldigt många timmar i bilen! I söndags passade älsklingen på att åka cross då det inte var fullt lika kallt som på lördagen, så jag plockade med mig mamma och pappa till Skärholmen och Kungens Kurva en sväng. Det märktes att det var årets fattigaste helg, det var inte alls mycket folk ute i affärerna! Söndagen avslutades med lite städning och ytterligare ett solo pass på gymmet innan Kenny kom hem.
Jag hoppas att ni också har haft en bra helg och att ni har passat på att vara ute så mycket som möjligt!
Här kommer lite bilder som jag tog i Tullinge i lördags.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: