litenfialotta

Jag har besegrat influensan!

Kategori: Allmänt

Så där ja, då var jag tillbaka på benen igen efter en vecka i sängen. Jag har nog aldrig haft en riktig influensa tidigar, och det är inget jag önskar få uppleva igen. Det här är nog rekord i hur många dagar jag har varit sjuk och behövt vara hemma från jobbet. Men nu är jag som sagt på benen igen och tillbaka på jobbet. Det känns lite lagom att börja med en dags jobb och sen ta helg, en mjukstart är nog precis vad jag behöver. Helgen kommer att bli vansinnigt lugn, för än har inte kroppen hunnit återhämta sig helt. Om inte Kenny har blivit smittad av mig, vilket det tyvärr lutar åt, så kommer han att åka en del cross i helgen, så får dår jag roa mig på egen hand. Nu är det ju bara ca 40 dagar kvar tills dess att vi åker till Bali så jag borde nog passa på att bege mig till passmyndigheten under morgondagen för att fixa ett nytt pass. Tiden går så himla fort och avresan närmar sig med stormsteg!
Hoppas att ni får en bra dag! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: