litenfialotta

Hej och välkommen motivation!

Kategori: Allmänt

God morgon på er! Jag är så otroligt glad över att ha hittat motivationen till att ta tag i träningen! Jag har aldrig riktigt haft något sug efter att träna tidigare, vilket har gjort det extra svårt att komma igång, men nu känner jag faktiskt att jag vill det här på riktigt för första gången! Jag har haft turen att inte behöva tänka på min vikt eller min kosthållning tidigare då jag alltid har haft sjukt bra ämnesomsättning och varit smal som en sticka.... men nu har det börjat hända något. Jag har lagt på mig närmre åtta kilo de senaste två åren, om jag inte tar tag i de här så kommer det troligtvis bara att eskalera även de kommande åren.
Igår körde jag gympass nummer två, det var lite segt då jag var lite stel i kroppen men jag körde mina 60 minuter vilket jag är nöjd med!
Jag är inte den som kommer att lägga upp bilder och dokumentera min träning här på bloggen, men däremot tänkte jag visa upp min motivationsbild. Det är en bild på mig för två somrar sen, det känns sjukt bra att kunna ha en motivationsbild som faktiskt är av mig själv! Många har ju bilder på kändisar osv men det blir lite extra sporrande när man kan ha en bild på sig själv, då vet jag ju att det är ett fullt möjligt, rimligt och uppnåeligt mål!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: