litenfialotta

Uppföljning - eyeliner för 235 kr

Kategori: Allmänt

Tydligen kostade eyelinern från FACE inte 235 kr. Det hela uppdagades när jag kollade mitt kontoutdrag och såg att det inte alls hade dragits 235 kr, utan 265 kr från mitt konto! Jag blev lite smått irriterad och passade på att gå in i samma butik när jag ändå hade vägarna förbi för att fråga vad pennan igentligen kostade. Än mer irriterad blev jag när hon svarade att den kostade 165 kr! Jag förklarade då hela situationen och visade mitt kontoutdrag, för kvittot hade jag givetvis inte kvar, varför spara ett kvitto på en eyeliner? Det hela slutade i alla fall med att jag fick ett tillgodo kvitto på de 100 kronorna jag hade betalat för mycket.  
 
Så Daniel - så mycket kostade det inte att ligga på topp trots allt =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: