litenfialotta

orutin eller ålder?

Kategori: Allmänt

När jag vaknade imorse ville jag slita av mig huvudet och spendera dagen under täcket. Att dricka på vardagar kräver betydligt mycket mer rutin än vad jag besitter. Jag och Ullis hade en supermysig kväll igår men dagen idag inleddes med kaffe och ipren. Frågan är om det handlar om orutin eller om det helt enkelt är så att jag börjar bli för gammal för att dricka på vardagar?
Vi började med ett par öl på Boquerian, sedan vidare till ett event på Monki i Gallerian och kvällen avrundades på Berns terassen. Ullis höll på att trilla av stolen när jag berättade att jag aldrig hade varit på Berns, så besöket dit var obligatoriskt. Så här i efterhand kanske det blev lite väl mycket för en onsdag, men trevligt hade vi!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ingen mår bra av att festa mitt i veckan. Enda skillnaden är att när man blivit vuxen vågar man erkänna det också.

    2012-09-13 | 16:52:02
  • Ullis säger:

    Jag mådde inte heller bra, även fast jag inte tyckte att vi gick på så hårt. Men lugnare nästa gång!

    2012-09-14 | 15:50:10

Kommentera inlägget här: