litenfialotta

heaven's got a plan for you

Kategori: Allmänt

God morgon! Äntligen lite sol, underbart! I natt fick vi äntligen komma hem och sova i våran säng, gissa om det var skönt! Igår kom alla socklar på plats i lägenheten och ikväll ska hallen målas, nu är slutet nära! Imorgon kommer hjärtats farbror att hjälpa oss tapetsera, så förhoppningsvis är det färdigt när jag kommer hem från jobbet. Vi har bestämt oss för det ljusblåa tapeten, jag tror att det kommer bli riktigt fint!
Efter jobbet igår åkte jag hem till Terese och myste med Livis och lilla Ebba. Det va precis det jag behövde efter min skit-dag igår. Man kan inte vara ledsen när man har 3700 gram kärlek i famnen och en 2,5 åring att leka med =) samt en underbar mamma att ventilera med. Jag saknar henne otroligt mycket, igår va jag tvungen att skriva en fusklapp med alla saker som jag hade att berätta och alla människor jag skulle hälsa från!
Jag tänker fortfarande på huset förresten.
Ha en fin dag i höstsolen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: