litenfialotta

Gräsänka

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag! Den här veckan har känts ovanligt lång av någon anledning, kanske har det med mörkret och regnet att göra. I helgen kommer jag att vara gräsänka, hjärtat åker till Tyskland ikväll och kommer hem igen på söndag. Han ska på Q-Base. Jag är glad att jag slipper följa med då det inte alls faller mig i smaken. Jag blir dock lite orolig (samt får mina fördommar bekräftade) när jag googlar Q-Base och det första jag kommer in på är en flashback tråd om huruvida man kan köpa bra droger inne på området. Men dessa två går givetvis hand i hand så förvånad är jag inte. Och nej, min sambo kommer inte jaga knappar det är inte därför han åker dit. Hur som haver så kommer jag att vara solo hela helgen. Ikväll förmodar jag att det kommer bli relativt lugnt, men imorgon är det dags för tjejkväll. Det är Emmas första utgång sen hon blev gravid och fick Liam, så vi får väl se hur länge hon hänger med =) vi kommer att börja hemma hos oss och sedan bege oss ut på stan för att förhoppningsvis dansa natten lång. Jag ser verkligen fram emot det, jag har verkligen saknat Emma och tjejerna.
På söndag är det kalas hos min faster som fyllde år här om dagen, då varken hjärtat eller mina föräldrar (som är i dalarna) är hemma får jag åka dit själv, men vad gör det? Det ska bli supermysigt att träffa alla fastrar, farbröder, farmor och farfar, kusiner samt nytillkomna kusinbarn som jag inte har träffat ännu!
 
Hoppas att ni alla får en underbar fredag!

Kommentarer

  • JENNY säger:

    :-)

    2012-09-07 | 23:00:34

Kommentera inlägget här: