litenfialotta

Denna produkt är värd ett inlägg till

Kategori: Smink och hudvård

Jag vet att jag har tipsat om produkter från Mario Badescu tidigare, men just denna produkt är verkligen värd ett inlägg till! Den föll i glömska ett tag men nu har jag återupptäckt denna lilla mirakelprodukt. Jag märkte att jag började få en del små utslag i ansiktet, inte riktigt finnar utan mer som små kvisslor. Om du stryker på ett tunt lager av denna vätska utanpå din nattkräm så lovar jag att du kommer vakna med synbart bättre hud! Den skall nog egentligen appliceras innan eventuell fuktkräm men jag tycker att den blir lite snällare om man tar den efter. Den förbättrar verkligen hudens kvalitet på ett skonsamt och snällt sätt. Jag använder den varannan natt och fullkomligt älskar resultatet! Var noga med att skaka flaskan ordentligt innan användning då de två olika vätskorna delar sig och behöver blandas för att ge resultat. Ett plus är även att den räcker i en evighet! Finns att köpa här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: