litenfialotta

visning ikväll

Kategori: Allmänt

Ikväll är det visningstillfälle nummer två på huset/lägenheten som jag drömmer om..... jag vet dock inte om jag ska gå eller inte. Jag vet att det inte är helt opitmalt att köpa något nytt just nu och jag är rädd för att jag kommer att bli om möjligt ännu mer sugen om jag går på visningen. Fast det kan ju å andra sidan bli tvärtom, att jag upplever det som mycket mindre än på bild (vilket inte är helt omöjligt), och att jag inte alls gillar det, vilket kan göra det lättare att släppa drömmen om just det boendet. Det är ju alltid bra att gå på visningar i och för sig, om inte annat för erfarenheten....
Just nu längtar jag bara hem till vårt hem som vi har nu, jag trivs som fisken i vattnet och sitter, som jag sa tidigare, rakt upp och ner i soffan och bara beundrar hur sjukt bra det har blivit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: