litenfialotta

skogsklädd

Kategori: Allmänt

Gummistövlarna och skaljackan är ett måste när man är ute i skogen! Skaljackan är för övrigt ganska ny, jag älskar den och har haft så mycket användning av den! Jag är inte så bra på att vara ute i skogen själv har jag kommit på, ni som känner mig vet att jag är fullkomligt livrädd för vilda djur, älgar, rådjur och vildsvin skrämmer livet ur mig. Ser jag till exempel ett område där vildsvinen har bökat går jag per automatik åt det andra hållet. I lördags hittade jag en stor hög med färskt bajs när jag hade kommit in en bit i skogen! I min värld kom det givetvis från minst en 12 taggare eller en björn, så det tog inte många minuter för mig att ta mig tillbaka till bilen =) Nästa gång får du följa med älskling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: