litenfialotta

lite mer om renoveringen

Kategori: Allmänt

Hej på er, jag hoppas att ni har haft en bra helg! Min helg har varit hyfsat lugn, det vart ett par öl med Ullis i fredags men i övrigt har det varit väldigt stillsamt. I lördags var jag och hjärtat på Mio och Ikea, vi köpte bland annat nya gardinger till sovrummet, så större delen av lördagen gick åt till att fålla och stryka gardiner. I övrigt har vi pysslar en hel del hemma då renoveringen fortfarande inte är helt klar. Nu har vi i alla fall slipat och betsat bänkarna i köket, en mindre sak att göra. Nu ska de bara vaxas ett par varv så är den biten klar. Jag kommer att lägga upp före och efterbilder sen när allt är klart. Jag har suttit i soffan och beundrat hur fint det blir, jag är så sjukt nöjd med allt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: