litenfialotta

barnkalas

Kategori: Allmänt

Hej på er, då var det måndag igen, som jag sagt tidigare förstår jag inte riktigt vart tiden tar vägen ibland?! Hur som helst så har jag haft en helt underbar helg med massa pyssel och mys. I fredags var vi bara hemma och tog det lugnt, det är rätt så skönt att inleda helgen men en lugn fredag tycker jag. I lördags vaknade vi pigga och utvilade i hyfsad tid och begav oss till Farsta Centrum för att köpa födelsedagspresent till mitt lilla kusinbarn som fyllde två år. På eftermiddagen var vi på kalas med hela släkten, jag har verkligen världens finaste släkt, det är alltid lika mysigt att träffa alla! I lördags var det visserligen ett par som saknades men vi hade väldigt trevligt trots det. Det bjöds på mängder av hembakat och glass i stora lass. Jag vet inte om man kan säga att en två åring är klok men hon är verkligen det, hon har en otrolig närvaro och jag förundras över hur uppmärksam hon är på saker och ting. Hon är helt underbar! Jag har träffat denna lilla tjej blott två gånger och när jag skulle gå vinkade hon och sa "hej då Linda", gullunge! Hon fick en massa fina presenter, bland annat ett litet kök som gjorde succé, hon lagade mat i den lilla ugnen och bjöd alla gäster. Tänk va kul att få fylla två!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: