litenfialotta

förändringen

Kategori: Allmänt

God morgon på er! Jag har äntligen gjort det, det stora klippet, jag har skaffat lugg! Efter att ha funderat i ca fyra år tyckte jag att det var dags. Hjärtat har ju varit i Tibro över helgen och hade ingen aning om att jag skulle till frisören, jag tänkte att det skulle få bli en överraskning =) så när han kom hem stod det en blondare version av mig med lugg och väntade i hallen! Han blev minst sagt förvånad, men jag tror att han gillade det. Jag inser nu hur stor förändring det faktiskt är, min bästa killkompis kände inte igen mig och min kollega trodde att jag var en nyaställd som behövde låna passerkort när jag klev in på jobbet imorse. Jag har tyvärr ingen superbra bild att visa, jag ska försöka ta någon bättre bild sen. Jag är i alla fall hur nöjd som helst med resultatet!
 
 
 

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Vad roligt att du vågade lite förändring! Ser jätte fint ut tycker jag 😊

    Svar: Tack Agnes =)
    litenfialotta

    2012-10-08 | 09:45:46

Kommentera inlägget här: