litenfialotta

fem år går fort

Kategori: Allmänt

Igår hade vi möte på jobbet och jag fick veta att jag har jobbat fem år på företaget då jag fick en gratifikation för det. Se där! När hände dom fem åren?
Idag skulle jag egentligen ha varit ledig halva dagen, men pga personalbrist fick jag hoppa in och öppna imorse, sen springa iväg på mitt ärende, och sen komma tillbaka. Ikväll ser jag verkligen fram emot att bara hänga på soffan med hjärtat och kolla på film, något som inte kräver någon som helst anstränging.
Från det ena till det andra, jag har så sjukt ont i mitt ringfinger, haha hur kan en fingertopp vara så himla känslig? Jag har lyckats slita bort mitt nagelband så att det har blivit infektierat och hur svullet som helst. Just nu sitter jag här och skriver utan hjälp av mitt vänstra pekfinger, så ni vet om det är en massa fel i texten. Jag var på Apoteket igår kväll och köpte alsolsprit, jag baddar, tvättar och lägger förband om mitt (i vanliga fall) lilla finger så nu hoppas jag verkligen att det hjälper för så här vill jag inte ha det.
 
Aj aj 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: