litenfialotta

vinet ersattes med ramlösa

Kategori: Allmänt

Hej på er! Den här kvällen blev inte riktigt som planerat.. istället för att sitta i soffan med flickorna och ett glas vin i handen, ligger jag under en filt med ett glas ramlösa och tittar på Mona Lisas leende. När jag kom hem från jobbet kändes det som jag hade blivit överkörd av tåget. Jag hade ont i huvudet, mådde illa och var helt slut. När varken en powernap eller middag hjälpte ställde jag in, och tur va nog det då jag fortfarande ligger kvar på soffan och endast mår aningen bättre. En kväll på soffan är nog precis det jag behöver. Vinet får ligga kvar på kylning till en annan kväll.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vad tråkigt att du blivit sjuk ! Krya på dig!

    Svar: Sjuk vet jag inte om jag skulle säga att jag är... mer vansinnigt trött och i behov av ett psr nätters ordentlig sömn =) kram kram kram
    litenfialotta

    2012-10-05 | 21:36:51

Kommentera inlägget här: