litenfialotta

Bebis-mys och knäck-kok

Kategori: Allmänt

Usch va dålig jag har varit på att blogga idag!
Igår var jag hemma hos Tess efter jobbet och gosade med henne och tjejerna. Vi hade hur mysigt som helst! Dom är världens finaste familj! Vi drack kaffe, åt chokladkola, kollade på tv och lekte med "moooo" på min telefon... det var bland det första Olivia sa när jag klev in genom dörren.... "mooooooo" sa hon och pekade på min telefon. För det kom hon tydligen ihåg, att tant Kinder har en ko på sin telefon =) gullungen!
Ikväll kommer jag att vara solo hemma då hjärtat ska iväg till en kompis, det innebär att jag får tid över till lite julpyssel! Jag gör mitt bästa för att inte hänga upp julstjärnan och sätta upp ljusstaken, men det kliar i fingrarna ska ni veta. Nu vill jag ha julmys hemma! Jag tänkte i alla fall koka lite knäck och pyssla ihop lite julklappar ikväll, det måste man väl få göra även om det inte har hunnit bli första advent än?
Imorgon kommer jag att lägga upp en bild på mitt senaste syalster, det är en liten body som jag har sytt till mini-modellen som stolt visar upp sig i en Fia-Lotta mössa i ett tidigare inlägg =) jag vill inte lägga upp bilden innan dess att dom har fått bodyn, för då blir det ju ingen överraskning! Men jag la den på lådan imorse så dom borde få den under morgondagen!
 
Kram på er!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Det är helt OK att sätta fram ljusstakarna nu, det har många redan gjort, även vi. Kram

    Svar: Då ska jag kila ner och plocka fram dom imorgon =) kram kram
    litenfialotta

    2012-11-29 | 20:50:50

Kommentera inlägget här: