litenfialotta

Vart tog motivationen vägen?

Kategori: Allmänt

Jag trodde att jag var relativt peppad för att börja springa med Erik, men när jag tänker på att vi ska ut och springa ikväll får jag lite ont i magen. Jag har verkligen ingen lust idag. Jag kanske kan skjuta på det en dag till?
Jag har lyckats få ledigt från jobbet på fredag! Helt otroligt skönt. Om det är lugnt imorgon så kommer jag dessutom bara att jobba fram till kl 13:00. Alla företagen i huset jobbar bara havdag så jag vet av erfarenhet att det kommer vara lugnt efter lunch imorogn. Det skulle innebära ledighet från kl 13:00 imorgon till kl 07:30 på måndag! Herre gud va jag skulle behöva det!

Jag funderar på att boka in en ansiktsbehandling i helgen, antingen på fredag efter frisören eller på lördag efter förnsterputsen. Jag fick ett presentkort av mamma i julkalpp och jag tror att det börjar bli dags att utnyttja det. K ska troligtvis iväg och flyga på lördag så då skulle det passa bra att ta behandligen då.

Han är hobby-pilot min karl, hur hett är inte det! Dessvärre har jag inte vågat följa med ännu.. men vi har pratat lite om att kanske flyga över till Visby nån dag i sommar eller till nån mysig liten ö som han hade varit på förut som ligger ute i skärgården.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: