litenfialotta

Välkommen Motivation!

Kategori: Allmänt

Jag hoppas hoppas hoppas att detta håller i sig! Jag är tok-taggad på att komma i form och fortsätta träna! Jag fick en riktigt kick igår när jag märkte att jag har mer att ge än vad jag tror, det gjorde under för motivationen! Jag kan om jag vill! Nu gäller det bara att hålla gnistan uppe och fortsätta jogga och  kanske lägga till lite annan träning också. Jag fick tips om en bok som Paolo Roberto har skrivt som ger tips på 15-minuters pass som man lätt kan göra hemma (träna en kvart om dagen), jag beställde den boken igår, hoppas den kommer snart! Jag är inte mycket för att gå på gym så jag tror att löpning och snabba pass på hemmaplan kommer att funka för mig! Jag har även tänkt att lägga om min kost lite, det jag har tänkt fokusera på är att;

1. Äta mindre kolhydrater (framför allt mindre snabba kolydrater)
2. Äta frukost varje dag
3. Äta tre mål mat om dagen samt två mellanmål bestående av frukt eller nötter
4. Sluta äta chips och godis

Jag tror inte det blir några som helst problem att införa detta, så länge jag får in rutinerna tror jag att det kommer gå strålande!

Heja heja!





Kommentarer

  • K säger:

    Det fixar du utan problem älskling! Heja heja heja! <3

    2012-05-23 | 11:00:53
  • litenfialotta säger:

    Du får hjälpa mig lite på traven så kommer det nog gå vägen! Puss älskling!

    2012-05-23 | 12:55:37

Kommentera inlägget här: