litenfialotta

Tips för torrt och skadat hår

Kategori: Allmänt

Jag fick tips av en tjejkompis att prova L'oréals absolute repair för mitt slitna hår. Sen dess att jag började färga håret har kvalitén (uppenbarligen) blivit väldigt mycket sämre. Denna serie är toppen för slitet och skadat hår. Jag beställde schampoo, balsam samt inpackning och är super-nöjd! Visste ni förresten att man skall använda produkterna i denna ordning; schampoo, inpackning, balsam?! Det fick jag lära mig här om dagen, jag har alltid kört schampoo, balsam, inpackning i tron om att det är rätt. Tydligen så "öppnar" schampoo håret medan balsam "stänger" håret. För att få bäst effekt av inpackningen skall den därför användas efter att håret har "öppnats" men innan dess att det "stängs".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: