litenfialotta

Perfekt hy?

Kategori: Smink och hudvård

Alla drömmer vi om den perfekta hyn, och alla vet vi hur svår den kan vara att uppnå. Precis som med allt annat finns här egentligen inga genvägar. Jag hade problem med min hy när jag va yngre, jag hade ganska fet hud och fick där av pormaskar och finnar. Receptfria krämer på Apoteket känns som att dom gör mer skada än nytta, dom torkar ut huden så pass att man till slut lider av både finnar och torr hud. Efter många år har jag dock hittat en hudvårdsrutin som verkligen fungerar för mig. Proactive. Helt magisk! Jag va väldigt skeptisk i början men till slut gav jag det en chans och herre gud va bra det är! Jag har nog använt det snart två år nu och kan inte sluta. Jag gjorde ett uppehåll ett tag för att se om det skulle fungera men jag tyckte genast att min hy vart sämre igen. Den är verkligen så bra som reklamen hävdar, det är (relativt) billigt, enkelt och smidigt. Det torkar inte alls ut huden, men blir len som en barnrumpa och finnarna försvinner verkligen. Nu hade inte jag jätte stora problem när jag började med Proactive men jag tycker verkligen att den gjorde underverk! Heja Proactive!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: