litenfialotta

Långhelg

Kategori: Allmänt

Ingenting förgyller vardagen så mycket som en långhelg! Som ni vet gick jag hem efter lunch i onsdags och va sen ledig både torsdag och fredag! Jag har haft det helt underbart! Jag kan inte påstå att jag har gjort så där överdrivet mycket men jag har ändå haft det toppen! I onsdags åkte jag och K in till stan och mötte upp Carin, vi åt middag och drack ett par öl. Framåt midnatt åkte vi till Arlanda och överraskade mamma och pappa och kusin när dom kom hem från Spanien. dom vart super-glada! Jag och mamma har sedan dess hunnit med inte en, inte två, utan tre besök till Hornbach! Vi har köpt blommor i alla dess former till mammas och pappas uteplatser och vår balkong! Det vart så himla mysigt!
I lördags vart det inte många knop gjorda, efter tur två till Hornbach tok-somnade jag på balkongen i solen (på puffarna). Vansinnigt skönt, men jag tror att jag brände mig lite. Sen kom K's lilla systeryster över på middag och vi kollade på film. Lungt och fint. I går tog jag och K en promenad in till stan fram och tillbaka och sen vart det tur tre till Hornbach. Jag är glad om jag slipper åka till Hornbach igen på ett par år. Sen planade vi ut på soffan och kollade på BB-live.

Underbara helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: