litenfialotta

Grattis världens bästa mamma!

Kategori: Allmänt

Idag fyller världens bästa mamma år!!! Hipp hipp hurra! Tyvärr är hon i spanien så vi får fira henne när hon kommer hem istället!

I helgen har det inte blivit mycket blogganden. I fredags gick jag ut och skulle ta ett glas vin med Carin, det slutade med att jag kom hem kl 05 efter en helkväll på krogen. Så min tidigare kommentar om att jag inte visste om K skulle vara i form för att gå på stan eller inte fick jag äta upp på lördag morgon vill jag lova! Han kom hem ett par timmar före mig så han var i bättre form är jag när vi slog upp ögonen. Dessutom hade jag lyckats glömma mina nycklar hemma så jag fick ringa ohc väcka honom strax efter kl 05 för att bli insläppt i porten. Tack och lov vaknade han när jag ringde, annars hade det blivit lite jonnigt....  Lördagen gick i stillhetens tecken, det blev en tur till stan och sen en hemmakväll på soffan. I går var vi först på två stycken husvisningar i Tullinge och sen hemma hos K's föräldrar på lunch för att fira hans mamma. Senare på kvällen mötte jag upp Ullis på Gården för en fika. Det är verkligen jätte roligt att vi har börjat umgås igen, hon är en underbar människa! Efter det vart det i vanlig ordning en kväll framför Big Brother live i sällskap av K's syster.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: