litenfialotta

F-R-E-D-A-G

Kategori: Allmänt

Äntligen är du här, du så efterlängtade fredag! Ikväll blir det middag och ett (eller fyra) glas vin med Carin! Ska bli mysigt, jag älskar att umgås med henne! Hon är min klippa, vi pratar om allt och hon är så otroligt klok. Hon vet lixom alltid vad hon ska säga på nåt vis. Imorgon blir det en tur in till stan för att köpa födelsedagspresent till blivande svärmor som fyller år på söndag och även till min lilla mamma som fyller år på måndag. Vi får se om K följer med, han ska ut med pojkarna ikväll så jag vet inte viken form han kommer att var i imorgon. På söndag skall vi fira K's mamma på eftermiddagen, min lilla mamma får vi vänta med att fira i och med att hon och pappa är i Spanien till på onsdag (?).

Jag ska nog även försöka hinna med att baka lite imorgon tror jag, jag har sagt att jag ska göra det länge nu men det har inte blivit av. Jag tror att det får bli morotskaka, bästa receptet hittar ni här. Jag tänkte dock göra dom i muffinform den här gången =)

Sen får vi se om Eriks och jag kanske ska försöka bege oss ut på ytterligare en joggintur i helgen, men det låter jag vara osagt.

Kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: