litenfialotta

Dålig uppdatering av en bra helg

Kategori: Allmänt

Det har inte blivit mycket bloggande i helgen, jag har haft fullt upp med annat plus att det har varit på tok för fint väder för att sätta sig framför datorn (längtar efter iPaden)! Jag har haft en toppen helg med massa sol och fest! Det blev ju långhelg för mig igen i och med att jag tog ledigt i fredags, super skönt att ta en ledig dag bara så där, inte för att man måste göra nåt utan bara för att man kan! Jag mötte upp mamma i stan och shoppade lite och sen vart det balkonghäng resten av dagen! Senare på kvällen hade vi överraskningsfest för en killkompis som fyllde år, mycket trevligt men det vart ganska lugnt, jag och K åkte hem redan vid kl ett. I lördags vart det ytterligare en skön dag på balkongen följt av en ordentlig schlagerkväll! Jag va på schlagemiddag/fest i Segeltorp. Vi grillade och sen vart det schlager för hela slanten. Betting och poängsättning på alla kvällens bidrag gjorde att alla vart väldigt engagerade. När det stod klart att bästa Loreen vann blev det per automatik utgång! Herre gud va bra hon va! Det blev ganska sent, kom nog inte hem för än runt 05 på söndags morgonen så det vart en lugn dag igår, ett par timmar balkonghäng och sen en tur till Ikea och en storhandlig.

Summa summarum, bra helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: