litenfialotta

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Äntligen är måndagen avklarad. Det känns såå bra när man kommer över den tröskeln, många anser att tisdagen är den jobbigaste dagen på veckan, men för mig är det defitivit måndagen som är värst. När jag väl genomlidigt den så rullar veckan oftast på i ett rasande tempo. Ikväll är det dags för sveriges första match i EM, jag och K pratade lite om att kanske ta oss till Gården på Norra Bantorget och kolla, men det får vädret helt avgöra. Dessutom förväntas det komma ca 10000 personer så det kan tänkas bli lite trångt.... Carin och Yngve undrade om vi inte skulle följa med på bio men till och med jag tror nog att jag hellre vill se premiärmatchen. Resten av veckan kommer förhoppningsvis att gå i stillhetens tecken. Vi har inget speciellt planerat och det känns faktiskt helt ok. Jag hoppas att jag lyckas leta rätt på motivationen så jag kommer igång med löpningen igen. Det gick ju så bra ett tag så det verkar dumt att låta det rinna ut i sanden nu. Dessutom har ju så fina nya skor och löparkläder så jag måste nästan ge mig ut bara för den sakens skull! Nästa gång jag tar mig ut skall jag premiära Tullinge Parkett tröjan som jag fick av Pär!

På lördag har det blivit dags att fira Nettan och Jasmine som fyller år, det blir middag på Mosebacke följt av utgång (det är än så länge inte uttalat att det blir utgång men jag förväntar mig inget annat). Jag och K hittade present till båda när vi va ute i helgen, lägger upp bilder på det sen!

Hoppas att ni alla får en underbar vecka, och glöm inte, om mindre än två veckor är det midsommar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: