litenfialotta

Privat makeup lektion

Kategori: Smink och hudvård

Min fästman är den bästa mannen i hela världen! Jag fick en 50 minuters privat makeup lektion på Make Up Store i årspresent! Jag har velat gå på en sån jäääättelänge men det har inte blivit av. Jag har inte bokat någon tid ännu men jag tänkte passa på att ta det i samband med något lite festligare, då man får välja mellan en dags- eller kvällsmakeup är det ju ett perfekt tillfälle att få en professionell sminkning till ett speciellt tillfälle. I kursen ingår förutom rådgivning i sminkteknik även en konsultation om hur man bäst tar hand om sin hud. Det ska bli superkul och spännande. Efter lektionen är slut får man dessutom välja produkter för hela kursens värde! Hur grymt är inte det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: