litenfialotta

Första semesterdagen

Kategori: Allmänt

Nu har vi kommit hem från Helsingfors och första semesterdagen är här. Men ingen rast ingen ro, klockan ringde kl 08:00 imorse. Först vart det ett besök hos läkaren och sen mötte jag upp Carin för en tur till Circle Tattoo. Jag var nervös hela vägen dit men nu har jag äntligen bokat tid!! Undra hur nervös jag kommer vara den dagen det är dags på riktigt?! Tur att jag har rutinerade och tatuerade vänner i mitt liv som erbjuder sig att följa med och hålla hand när det är dags!
Hjärtat är borta hela dagen, han hade fullt upp med klippning, golvläggning och crossåkning, så jag skall passa på att åka hem till mamma en sväng om ett tag. Nu sitter jag hemma och försöker få någon klarhet i när jag kommer att få min nya telefon. Det verkar vara lättare sagt än gjort. Försäkringsbolaget säger att dom har gjort sitt och att det är i Telenors händer nu, och Telenor säger att jag ska ringa till försäkringsbolaget om jag behöver få svar på några frågor. Klassiker. Det är väl bara att vänta och se vad som händer nu då. Jag skulle väldigt gärna få min nya telefon innan jag åker till Karlskrona imorgon dock, men det verkar dumt att hoppas på det. 
Dags att börja packa lite inför avfärd imorgon!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: