litenfialotta

2/7 2012

Kategori: Allmänt

Jag är ledsen för den usla uppdateringen i helgen!
Vi har haft en riktigt underbar helg, i fredags vart det nån form av utgång och i lördags blev det middag och bio med hjärtat, en klassisk mys-dejt! Vi åt på O'learys, så vansinnigt gott ibland, och såg Ice Age 4. Jag har alltid tyckt om Ice Age men jag måste erkänna att den sista filmen inte riktigt levde upp till förväntningarna. Den känndes mer som en barnfilm än va de andra tre har gjort. Jag ser fram emot premiären av Madagaskar 3, jag hoppas att den fortfarande håller måttet!
Jag har spenderat en hel del tid med Carin i helgen, hon går igenom en svår period just nu och det enda jag som vän vill göra är att stå vid hennes sida och stötta henne igenom denna tid. Som tur är är hon en av de starkaste personerna jag känner så jag vet att hon kommer att klara sig igenom även detta. All kärlek och styrka till dig vännen!
 
Jag har äntligen träffat Linnea igen i helgen! Hon bor i USA sen fem eller sex år tillbaka så vi ses bara en gång per år, men det är alltid samma sak när hon kommer hem, det känns som att det bara var ett par veckor sen vi sist sågs! Igår träffades vi i stan tillsammans med Carin och lite annat folk och kollade på EM-finalen, och vi ska ses igen på onsdag och äta middag på Koh Phangan. Mys!
 
Hoppsa att ni får en bra vecka!
 
Kram

Kommentarer

  • Ullis säger:

    Härmed bjuder jag in mig själv på middagen. Återkom om tid och plats tack (eller ses vi på Koh Phangan? Östermalm eller Skånegatan?). ;)

    Svar: Va roligt, du är så välkommen så!! Jag återkommer med tid och plats (vi ska äta på skånegatan är tanken).
    litenfialotta

    2012-07-03 | 11:24:38

Kommentera inlägget här: