litenfialotta

Veckans bästa dag

Kategori: Allmänt

Är äntligen här! Imorse gjorde det nästan fysiskt ont att kliva ur sängen! Tanken på att imorgon få vakna av sig själv istället för av veckarklockan är helt fantastisk, det ska bli så skönt! Jag tänkte på det när jag gick och la mig igår, hur otroligt skönt det va att få krypa ner under täcket, redan vid kl 22 tror jag vi gick och la oss. Jag kommer ihåg att mamma alltid försökte tuta i mig det när jag var liten, hur skönt det va att äntligen få gå och lägga sig.... då fattade jag aldrig vad hon menade, och trodde aldrig jag skulle känna likadant... kanske är det något som kommer med åldern, för nu förstår jag vad du har pratat om i alla år mamma!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Va roligt att du också kan tycka det känns skönt att få gå och lägga sig tidigt ibland. Och visst kan det höra ihop med åldern ! Kram

    2012-12-07 | 16:07:55

Kommentera inlägget här: