litenfialotta

Spontan semester och återbesök

Kategori: Allmänt

Tanken va att jag skulle jobba halvdag idag, jag skulle börja kl 12 efter jag hade varit hos frisören, men sen slog det mig att det vore väldigt skönt att slippa gå till jobbet överhuvudtaget så så blev det. Semester en hel dag, bara för att, så himla skönt!
Besöket hos frisören gick inte riktigt som jag hade tänkt mig tyvärr. Jag va supernöjd när jag lämnade salongen men när jag sedan kollade på håret i olika ljus insåg jag att det var mer rött än någonting annat, och det va inte alls planen! Jag ringde tillbaka till min frisör på en gång och hon fixade en ny tid till mig på lördag och kommer göra om det utan kostnad. Håller tummarna för att det blir bättre då, men det tror jag att det blir, jag brukar ju alltid bli så himla nöjd när jag går till henne i vanliga fall! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: