litenfialotta

Jag är i extas!

Kategori: Allmänt

Iiiiiiih jag är i extas!!! Jag och härtat ska göra om lägenheten!!! Vi kom fram till det igår efter ha varit och kollat på ett jobb som han har gjort nyligen. Det va så grymt snyggt! Vi ska betsa golven mörka i hela lägenheten och måla alla väggar vita. Vi kommer även att betsa alla bänkytor i köket i samma färg. Jag tror att det kommer bli GRYMT snyggt! Mörkt golv mot vita väggar är vansinnigt fint! Det har sina fördelar att vara sambo med en golvläggare! Mamma och pappa drar ju till Spanien om ett par veckor vilket innebär att vi kan bo hemma hos dom under tiden. Ååhh det kommer bli så himla fint! Ett senare projekt blir även att byta ut kaklet i köket då jag inte tror att det vi har nu kommer passa så bra med mörka golv och bänkytor. Men en sak i taget.

 

 

 

Kommentarer

  • JENNY säger:

    snyggt ! I like :-)

    2012-08-24 | 20:45:12

Kommentera inlägget här: