litenfialotta

Gårdagens pass

Kategori: Allmänt

Precis som mitt inlägg igår kväll antydde så tog jag ut mig fullkomligt på gymmet igår! Egentligen tänkte jag inte träna igår, men med tanke på att Kenny ändå skulle dit och jag fortfarande kände mig så pass taggad så följde jag med ändå. Det gick sjukt bra! Jag fick låna en gamal iPod av Kenny vilket gjorde det hela mycket trevligare, att slippa höra sitt eget flås när man står på crosstrainern gör underverk!! I alla fall för mig, det är något psykiskt över det där, att slippa höra min egen utmattning gör att jag orkar så mycket mer! Däremot tror jag att jag körde lite för mycket styrka igår, vilket gjorde att jag blev fullständigt slut! Jag mådde så illa när vi gick hem att jag var orolig för att jag skulle spy. Cirka 30 minuter, och en dusch, senare hade jag dock återhämtat mig och illamåendet hade släppt! Jag var lite orolig för att ja inte skulle kunna ta mig ur sänge på egen hand imorse men det gick förvånansvärt bra, än har jag inte fått den där brutala träningsvärken som jag nästan längtar lite efter. Men jag återkommer i ärdendet imorgon, jag har en känsla av att jag inte kommer vara fullt lika kaxig då.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: