litenfialotta

Dags att återuppliva bloggen?

Kategori: Allmänt

Det här blir mitt första inlägg sen den 24 juni förra året... hjälp vad tiden har gått fort! Att bloggen lades på is var nog egentligen ingenting jag hade planerat, det mest bara blev så. Mitt intresse för sömnad går i perioder och nu har jag varit inne i en svacka ett bra tag. Här om dagen fick jag dock ett mail med en förfrågan om att få göra en beställning och då hände det något i den lilla sömmerskan i mig =)
 
Mycket har hänt sen jag bloggade sist, det största är att jag och min sambo väntar vårat första barn! Det bor en liten lilleman i min mage som förväntas titta ut den 29 April, alltså om ca nio veckor! Det är helt otroligt underbart och fantastiskt!!  Även om jag inte kommer att ha så mycket tid att varken blogga eller sy så ska jag nog försöka skaka lite liv i bloggen igen!  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: