litenfialotta

Förändringens vindar blåser

Kategori: Allmänt

Igår gjorde jag något som jag inte har gjort på väääääldigt länge, jag gick och tränade! Kors i taket! Jag provtränade på Kennys gym och tecknade sen ett eget gymkort. Jag har dessutom varit rökfri i drygt sju veckor nu! Det händer grejer! Det känns riktigt skönt att ha kommit över den första utmaningen, att ta sig i kragen och gå till gymmet första gången! Jag tror att jag redan märker av att jag har slutat röka, sist jag tränade hann det inte gå ner än fem minuter på crosstrainern innan jag trodde jag skulle avlida, nu klarade jag 20 minuter utan några större bekymmer. Jag körde även igenom kroppen med maskiner samt fria vikter. Jag var lite rädd för att jag inte skulle kunna ta mig ur sängen imorse, men det gick förvånansvärt bra! Jag måste dock erkänna att jag är lite stel i musklerna, så om ett par timmar kommer jag nog ha hysat ont, men planen är en tur till gymmet ikväll också.
 
Innan vi beger oss till gymmet ikväll får vi besök av en mäklare som skall göra en värdering av lägenheten... som rubriken lyder, förändringens vindar blåser! Jag vill inte säga för mycket, men som ni förstår kan en flytt bli aktuell framöver! Vi har mycket att hålla tummarna för och hoppas på just nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: