litenfialotta

Underbara mässa!

Kategori: Allmänt

I helgen var det ju som bekant syfestivalen på Stockholmsmässan, så som jag har tjata om det kan väl ingen ha missat det! Jag fullkomligt älskar denna underbara lilla mässa, så mycket att titta på, känna på, inspireras av! Jag och mamma parkerade i garaget runt 10:30 på lördag förmiddag och spenderade sen ett par timmar bland alla montrar. Det var jag, mamma, 5000 andra kvinnor och kanske 7 karlar inne i mässhallen =)
Om jag hade någon form av tilltänkt budget kan jag meddela att denna spränges på skrämmande kort tid, det kliade i fingrarna när jag såg alla fantastiska tyger och tillbehör. De flesta tyger hade jag redan spanat in på nätet, men det blir en anna sak när man får klämma och känna på tygerna i verkligheten, då är det svårt att motså frestelsen. Trots två besök på mässan på lördagen (jag ångrade att jag inte köpte ett kit med böjda nålar så jag åkte tillbaka på vägen hem) så lyckades jag lägga lite band på mig själv och inte köpa med mig hela mässan hem.
 
Underbara trikåtyger från Liandlo, Gekko och Znok Design.
Starka färger till kantband och muddar.
Diverse bra-att-ha saker, bland annat säkerhetsögon, tryckknappar och böjda nålar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: