litenfialotta

Pysselhelg

Kategori: Allmänt

Hej på er! Jag hoppas att helgen har varit bra! Jag har haft lite av en pysselhelg, jag har tagit tag i massa saker som har legat halvfärdiga i lådor och jobbat vidare på att lära mig virka. Det var ett tag sen jag spenderade så många timmar framför symaskinerna, men herre jösses vad kul det var! Jag hade nästan glömt bort hur mycket jag älskar att sy! Nästa helg är det den underbara mässan Syfestivalen på Stockholmsmässan, jag längar så otroligt mycket efter att få driva runt där timme efter timme och fynda tyger, garner, smyckesdelar osv. Jag tror att jag ska hänga på låset på lördag morgon! Förhoppningsvis kommer jag hem med massa nya, roliga och färgglada tyger att börja jobba med!
 
Här kommer bilder på en hel drös med bodys som jag blev klar med i helgen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: