litenfialotta

Jag ska inte vara blond. Punkt.

Kategori: Allmänt

Usch vad jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen! Jag ska försöka bättra mig, det lovar jag! Jag är även sämst i världen på att välja hårfärg... jag var ju hos min frisör i lördags och la ljusa slingor i hela håret. Dom fick vara kvar tills igår, med andra ord kunde jag lika gärna ha kastat 1400 kr i sjön. Jag trivs verkligen inte i för ljust hår, det passar helt enkelt inte på mig. Så på väg hem från jobbet igår stannade jag på Åhléns och köpte ett toningsschampoo... så nu är jag lite mörkare igen. Det känns så myclet bättre på en gång, jag är super nöjd med färgen jag fick till! Den är liksom lite chokladbrun, jag ska se om jag får till någon bra bild som gör färgen rättvisa snart! Så nästa gång jag får för mig att jag vill bli blond, påminn mig då gärna om det här blogginlägget!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: