litenfialotta

Mitt hjärta

Kategori: Allmänt

26/6-2011, dagen då jag och min sambo bestämde oss för att vara tillsammans på riktigt. Vi hade dejtat ett tag men jag var inte säker på om det skulle kunna bli seriöst eller inte vilket ledde till att jag var ganska omedgörlig och negativ i början. Han var dock helt övertygad om att vi två skulle bli det bästa som någonsin hänt om jag bara gav oss en chans. Idag kan jag inte med ord beskriva hur glad jag är över att han inte gav upp! Jag är så tacksam att han såg det som jag vägrade att inse, hur otroligt rätt vi var för varandra. Jag har aldrig träffat en människa som jag mår så otroligt bra av att vara med, jag älskar honom på ett sätt som jag aldrig har älskat någon tidigare. Jag fick svar på den klassiska frågan "hur vet man när man har träffat rätt" när jag blev tillsammans med honom. Alla tvivel och osäkerheter försvann, från den ena dagen till den andra så visste jag att det här är mannen jag ska spendera resten av mitt liv med! Alla som har hittat rätt vet vad jag pratat om, allt blir bara så självklart och uppenbart, det är nästan omöjligt att beskriva om man inte har upplevt det tidigare. På nåt vis så bara vet man att det är rätt. Mina känslor för den här mannen går verkligen inte att beskriva med ord, inga ord gör mina känslor för honom rättvisa. Han har gjort mig till den lyckligaste människan i världen och jag ser fram emot att dela varje dag av resten av mitt liv med honom. Vi har varit tillsammans i drygt tio månader nu, av dom tio har vi bott ihop i ca fem månader. Innan han flyttade in hos mig hade jag inte bott med någon, alla varnade mig för att det skulle vara svårt i början, att man måste lära sig hur den andra personen funkar och att det absolut inte kommer att vara någon dans på rosor den första perioden. Jag vet inte om vi inte har kommit till dom svårigheterna ännu eller om dom helt enkelt inte kommer att uppstå mellan oss men det funkar så ofattbart bra att bo tillsammans! Självklart har vi bråkat och varit oense om saker, men det är bara små löjliga, obetydliga småtjafs. Jag älskar att bo med honom! Känslan av att alltid komma hem till honom, alltid somna och vakna med honom gör att det pirrar i hela kroppen! Jag har aldrig varit så lycklig som jag har varit sen vi flyttade ihop. Han är min bästa vän, min själsfrände och mitt livs kärek!
Jag älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: