litenfialotta

blowpro

Kategori: Allmänt

Samtidigt som jag införskaffade min nya dagkräm från Lumene passade jag även på att köpa min första produkt från det nya varumärket Blowpro. Det har funnits ett tag i USA men det har precis lanserats på Kicks här hemma i Sverige. Det är en serie stylingprodukter framtagna av en så kallad blow dry bar i USA, en salong som inte färgar eller klipper håret utan endast stylar och fönar det. Jag ville egentligen prova deras Blow Up -Thickening mist, men den verkar snudd på omöjlig att få tag på, jag har varit inne och letat i säkert fem olika butiker utan framgång, den är dessutom även slut i lager på kicks.se. Istället fick det bli Beach Blow Texturizing Mist som fick följa med hem.Jag återkommer med en recension så snart jag hunnit prova den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: