litenfialotta

Alicante 2012

Kategori: Allmänt

 

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Jag längtar tillbaka! Underbara Alicante!

    Svar: Det gör jag med! Dags att boka nästa sommar snart tror jag!
    litenfialotta

    2012-08-21 | 13:37:41
  • JENNY säger:

    åh vill oxå tillbaka ! hoppas det är ok .. men jag kopierade tre bilder på omgivningen i gran vista . det var så fina bilder .. kramisar !! hoppas vi kan ses snart här hemmA!

    Svar: Självklart!! Det är bara att ta de bilder du vill ha! Vi kan väl försöka styra upp något snart? Kanske en middag eller ett par glas vin i stan?
    litenfialotta

    2012-08-22 | 21:48:11
  • JENNY säger:

    ute på stan = inga barn :-)
    Hemma , ... slippa barnvakt ..
    igentligen spelar det ingen roll .. :-)
    vi kan kolla stan tycker jag :) ... hur ser det ut framöver ... messa mig om lediga fredagar framöver ... våra lördagar är ganska bokade kramisar !

    Svar: Då tar vi en kväll p åstan! Kanske en middag på Caliente? Äta lite tapas och dricka sangria? Jag ska kolla datum men mannen så återkommer jag!
    litenfialotta

    2012-08-22 | 22:15:27

Kommentera inlägget här: