litenfialotta

speglar, tårtor och högskåp

Kategori: Allmänt

Idag har solen äntligen beslutat sig för att titta fram igen vilket känns helt underbart efter en helg med ihållande regn. Under hela helgen känns det som att det har varit uppehåll i max två timmar, helt värdelöst med tanke på att både jag och hjärtat hade planer på utomhusaktiviteter. Så blev det natruligtvis inte, det blev en hel del innesittande och shopping istället. I lördags var jag och shoppade med mamma och igår tog jag en tur till Hornbach och Ikea. Jag är sugen på att köpa ett skåp i vit högglans till badrummet samt att byta ut badrumsskåpet mot en badrumsspegel med en hylla och spottar. Skåpet finns på Ikea och det har vi redan bestämt oss för, men badrumsspegel verkar bli svårare. Jag får kika runt lite på nätet och se om jag hittar något som faller mig i smaken.
Igår var vi på fördeledagsfika hemma hos Terese som fyllde år, det bjöds på mängder av tårtor, bullar och kakor, samt någon form av blå odefinierbar läsk! Det var hemma hos Terese som jag kom på att jag vill göra om lite i badrummet, dom har en sprillans ny lägenhet med ett sjukt fint badrum, jag såg att deras spegelhylla var ifrån Svedbergs så jag ska undersöka deras sortiment online!
 
Hoppas att ni alla får en bra dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: