litenfialotta

fredag

Kategori: Allmänt

Hej på er, hoppas att ni mår bra och njuter av att det är fredag! Det gör i alla fall jag! Den här veckan har gått väldigt fort men jag ser ändå fram emot ett par dagars ledighet. Ikväll ska vi åka och köpa mer färg och börja flytta möbler för att kunna måla vardagsrummet och hallen. Jag ser verkligen fram emot att komma igång med det, jag vill att allt ska vara klar nu nu nu (förutom fondväggen för jag kan inte välja tapet). Jag lägger upp lite bilder från sovrummet sen, vi skruvade upp de svarta vägguttagen och strömbrytarna igår, att så lite kan göra så mycket. Det blev hur fint som helst!
Igår va det brakfest på jobbet då ett av företagen i huset firade 10 år, innan jag gick hem passade jag på att lyssna på First Aid Kits soundcheck då dom skulle underhålla på festen. Dom är otroligt begåvade!
En (ganska suddig och dålig) bild på First Aid Kit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: