litenfialotta

förälskad

Kategori: Allmänt

Jag har gått och blivit förälskad i ett hus som ligger ute på Hemnet. Det är helt perfekt på alla sätt och vis och jag fullkomligt ÄLSKAR det! Tyvärr ligger det lite fel i tiden att köpa hus just nu så jag får låta mitt drömhus gå till någon annan. Jag tror att jag har varit inne på Hemnet och kollat på objektet minst tio gånger sen jag hittade det igår, dessutom åkte jag och hjärtat förbi och kikade på det igår. Det är så himla himla fint! Det är visning på söndag men jag tror inte att det är någon idé att gå dit, jag kommer inte vilja gå där ifrån då. Jag har redan börjat möblera och tapetser om i mitt huvud.... Jag hoppas att det dyker upp liknande objekt om något år när det lämpar sig bättre att flytta till hus.
Men jag vill ju så gärna ha det!!
 

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Vilket hus är det? Nyfiken :)

    Svar: http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-4rum-vistaberg-huddinge-kommun-hagebyslingan-2a-4251135
    litenfialotta

    2012-09-26 | 18:04:37

Kommentera inlägget här: