litenfialotta

färg färg färg

Kategori: Allmänt

Idag är det äntligen dags att börja måla! När jag kom hem efter turen på stan igår hade hjärtat plockat ut allt (utom säng och garderober) ur sovrummet och preppat rummet. Jag har aldrig målat förut så det ska bli spännande att se hur det går. Många första den här veckan!
 
Jag måste få älta mitt hår lite. Detta eviga problem. Denna konstanta diskussion. Jag är inte nöjd! Jag va väldigt nögd efter andra besöket hos frisören, men nu när nyanseringen har börjat mattas av och släppa kryper det fram allt fler koppriga slingor. Jag vill inte vara röd/orange/kopprig i håret! Det passar verkligen inte med mina färger. Så nu funderar jag på om jag skall be Carin lägga i en brun (bara brun inget annat) toning i mitt hår. Jag trivs ju så vansinnigt bra i brunt hår så varför inte bara köra på det? Men den här gången tänker jag intebli fullt lika mörk soms sist, då gick jag ner så långt som till en tvåa (svart) den här gången tror jag att jag håller mig på en fyra (brun) eller en femma (ljusbrun). Men jag ska fundera ett litet tag för säkerhets skull!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har man inte nog med problem skapar man nya!

    2012-09-13 | 16:53:30

Kommentera inlägget här: