litenfialotta

tillfälligt bakslag

Kategori: Allmänt

God morgon på er! Nu är jag tillbaka på jobbet igen efter att ha varit hemma i två dagar. Jag gick hem vid kl 10 i måndags då jag verkligen inte mådde bra, ni som känner mig väl vet nog vad det handlade om. Jag kände att jag behövde vara hemma igår också för att komma ikapp mig själv lite, det slutade med att jag sov 15 timmar i sträck. Nu mår jag i alla fall bättre och hoppas på att det bara var ett tillfälligt bakslag.
Dagen idag började med ett stort fail. Jag skulle lyxa till det lite och göra i ordning baguetter i ugnen, jag tänkte att lite varmt "nygräddat" bröd vore mysigt när termometern visade tre grader ute. I min trötta morgon dimma lyckades jag dock ta fram fel baguetter... vilket resulterade i att jag fick äta vitlöksbaguetter med ost och skinka till frukost. Det va lite si sådär kan jag meddela. Men jag åt i alla fall frukost!
Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: