litenfialotta

Syfestivalen

Kategori: Allmänt

I söndags var jag och mamma på Syfestivalen på Älvsjömässan. Herre gud vilken underbar mässa! Jag såg på Facebook att en kompis skulle dit, då visste jag inte vad det va för något men det verkade intressant, och gud va glad jag är att jag gick dit! Det kommer att bli ett stående inslag under hösten framöver! Dom hade hur mycket kul som helst att titta på! Det jag fastnade mest för var smyckestillverkningen, jag tror att jag har hittat en ny hobby! Carin har hållt på med det ett tag och jag har varit väldigt nyfiken på det men inte tagit tag i det. När jag väl var på mässan gick det inte att blunda för min nyfikenhet längre, dom hade en workshop där man för 40 kr fick prova på att stansa egna smycken och då var jag tvungen att prova! Det tog tio minuter sen var jag hooked! Jag köpte med mig lite hängen och smyckesdelar och började pyssla så fort jag kom hem! Jag har alltid trott att det ska vara dyrt att göra egna smycken, men så länge man inte beställer produkter i äkta silver så är det inte alls dyrt.
Här kommer en bildbomb från mässan.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: