litenfialotta

movie night

Kategori: Allmänt

Ikväll ska jag och hjärat gå på bio, det ska bli så mysigt, det va länge sen vi va på bio. Som ni vet så fick jag ju biobiljetter av mina chefer för nån vecka sen som vi tänkte använda. Jag tror att vi ska se Ted, jag är väldigt skeptisk efter att endast ha sett trailern, men jag hoppas ändå att den kommer att vara bra. Imorgon ska vi på kalas hemma hos min kusin, hans dotter fyller två och det ska firas med pompa och ståt! Undra vad man ska köpa till en 2åring? Vi ska ge oss ut på jakt imorgon! Jag tror att hela helgen kommer att bli väldigt lugn i övrigt, jag har varken pengar eller ork att göra något extravagant. På söndag ska hjärtat hänga med en killkompis hela dagen så då funderar jag på ett standardbesök i skogen, om det är väder för det. Annars ska jag nog kolla med Tess om jag kan komma över och mysa lite med dom.
Hoppas att ni får en underbar fredag och en bra helg allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: