litenfialotta

mina tyger

Kategori: Allmänt

Igår kom äntligen tyget som jag hade beställt, ett ljusblått och ett grått trikåtyg. Jag var även på Ohlssons tyger efter jobbet och köpte ytterligare ett trikåtyg med moln på, vitt mjukt t-shity tyg samt ett kantband, nu ska här sys! Jag ska åka över till mamma och pappa i kväll och hämta symaskinen, det vet dom inte om än men det lär dom märka =)
Jag glömde köpa tryckknappar och muddväv igår, så det blir nog en lunchpromenad till Ohlssons idag. Lyckas jag sy något fint kommer jag att lägga upp bilder här på bloggen, annars får ni vänta tills dess att jag har fått lite rutin. Jag har blivit medlem på en sida som heter sykurser.se, det kostar 80 kr per månad och man får tillgång till mängder av mönster och instruktioner. Det är inte någon bindningstid så man kan avsluta sin prenumeration när man vill. Toppen för en nybörjare som mig!
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: