litenfialotta

en musikal och en fatboy

Kategori: Allmänt

Hej på er, jag hoppas att ni har det bra idag. Jag har en ganska tung dag, jag skulle ta ett par glas vin med Carin igår men det blev betydligt mycket mer än så. Tack och lov att det i alla fall är fredag och relativt lite att göra på jobbet.
Ikväll ska jag gå på Dirty Dancing musikalen på Chinateatern med hjärtats mamma och syster. Det var verkligen en av mina favoritfilmer när jag var yngre så jag tror att det kommer bli supermysigt att se musikalen. Planen sen var att eventuellt möta upp Carin och ta några öl, men jag känner mig fruktansvärt osugen på alkohol idag, så det blir nog bara hemgång efteråt.
Imorgon ska jag passa på att bege mig ut i skogen igen om det är fint väder. Hjärtat ska iväg och flyga så då har jag ändå lite egentid till mitt förfogande.
Jag hoppas verkligen att jag hinner med en powernap innan jag ska iväg ikväll. Jag tror klockan hann bli närmre ett innan jag äntligen kom hem och i säng i natt, sen ringde klockan 06:00. Trött är bara förnamnet.
Jag och min kollega sitter och funderar på om vi kanske ska köpa en Fatboy och ha i vårt lilla kök på jobbet. Hur skönt vore det inte, att dagar som denna kunna kliva in där och ta en powernap på lunchen?
Älskling, jag tycker att vi ska ha sånna här hemma sen när vi bor lite större!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: